Leveringsvoorwaarden

VOORWAARDEN 
Op alle bestellingen bij Marlinda's Voetverzorging zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Klanten die bij Marlinda's Voetverzorging bestellen / producten aanschaffen in onze webwinkel gaan akkoord met deze voorwaarden.

PRIJZEN
Alle genoemde prijzen zijn in euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

BESTELLEN 
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u van ons direct een bevestiging per e-mail.
De bestelling blijft 3 dagen voor u gereserveerd. Als er binnen deze termijn geen reactie of betaling is gekomen gaan de artikelen weer opnieuw in de verkoop.

BETALINGSMETHODEN 
U kunt op de volgende manieren uw bestelling betalen:
 

  • Overschrijven via bank of giro: U betaalt d.m.v. vooruitbetaling naar het volgende IBAN rekeningnummer: NL58 RABO 0104489642  t.n.v. M. Kailey te Klazienaveen
  • Contant betalen bij afhalen: Wanneer u uw bestelling komt afhalen (vooraf even een afspraak maken) betaalt u geen verzend- en verpakkingskosten.

    VERZENDING


    Alle bestellingen (van maandag t/m vrijdag) die voor 12.00 uur zijn betaald, worden in principe de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald (vrijdag na 12.00 uur, zaterdag en zondag) worden op dinsdag bezorgd.(mits de post mee werkt)

    De volgende verzendtarieven worden door Marlinda's Voetverzorging berekend: 
    Bij bestellingen tot €  100,- wordt er € 7,50 verzendkosten in rekening gebracht.


    Bij bestellingen van € 100,- of meer worden er GEEN verzendkosten in rekening gebracht.

    Marlinda's Voetverzorging is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door PostNL. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van uw bestelling.

 Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. In deze e-mail vind u ook een Track & Trace code van PostNL, zodat u zelf via www.tracktrace.nl kunt nagaan wanneer u uw bestelling ontvangt.  Tevens kunt u zo te allen tijde achterhalen waar uw bestelling zich bevindt. Mocht u niet thuis zijn op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbiedt, dan zal PostNL uw pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden. Wanneer uw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van PostNL, waarop vermeld staat waar u het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen!

  • Voor verzending naar het buitenland rekenen wij het PostNL post tarief.

    ANNULEREN
    Als u uw bestelling wilt annuleren, wilt u ons dit dan zo spoedig mogelijk laten weten door een e-mail naar marlindasvoetverzorging@gmail.com te sturen? Zo kunnen wij de artikelen weer in onze winkel plaatsen.

    RUILEN OF RETOURNEREN
    Mocht uw bestelling niet aan uw wensen voldoen neem dan zsm contact met ons op
    via de email of de telefoon.
  • De verzendkosten zijn ten alle tijde voor u zelf.
    Wij geven geen geld retour u ontvangt dan van ons een tegoedbon.

 

 

Marlinda's Voetverzorging
Klazienaveen
KVK: 76782638
email: marlindasvoetverzorging@gmail.com
tel: 06 13198440

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2024 Marlinda's Voetverzorging | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel